GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Milyen folyamatok vannak egy új munka elintézésénél?

1. Az első lépésben kiválasztja a munkaajánlatot a weboldalunkon feltüntetett munkaajánlatok közül. Érdeklődését megerősítheti online, személyesen az irodáinkban, telefonon keresztül a +421 905685202 telefonszámon vagy emailben a hu@universalconsulting.sk email címen.

2. Részletesen bemutatjuk az adott munkakört és a munkavégzésen kívüli körülményeket. Szívesen adunk tanácsot, hogy melyik az Ön számára legmegfelelőbb munkaajánlat. Pontosítjuk a szállás feltételeit, a kiutazást, az Ön kezdeti költségeit, és gyakran adunk tippeket a már kiutazott jelentkezőinktől.

3. Felmérjük nyelvtudását, munkatapasztalatát és motivációját.

4. Néha rajtunk, néha ügyfelünkön múlik, hogy a munkáltató felveszi-e Önt. Ha az ügyfél úgy dönt, az önéletrajza és/vagy telefonos interjú vagy személyes találkozás alapján teszi. Ez a lépés minden munkaajánlat esetében egyedi.

5. Ha Önt alkalmazzák, további szolgáltatásaink keretében segítünk megszervezni a munkába lépés napját, a külföldi utazást és minden szükséges hivatalos formalitást. Segítünk a jegyvásárlásban és az online check-in-ben. A tényleges indulás előtt minden szükséges információt és szerződést megkap.

6. Új munkáltatója várja Önt a célországban. Minden lényeges dolog, mint például a bemutatkozó találkozó a szállítás vagy a munkába lépés előre el van készítve és megvan szervezve.

7.  Kiegészítő szolgáltatásaink keretében INGYENES INFOLINE-al állunk rendelkezésére külföldi tartózkodása teljes ideje alatt, amelyen keresztül szükség esetén felveheti velünk a kapcsolatot.

8. Gondoskodunk Önről a végéig, és a hazatérés után segítünk az adó-visszatérítésben.

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

A cégünk előnyben részesíti a személyes hozzáállást minden jelentkezőhöz. Meglátogathat minket irodáinkban Dunaszerdahelyen vagy Trencsénben. Amennyiben erre nincs lehetőség, szívesen együttmüködhetünk távolról is. Online beregisztrálhatja magát a weboldalunkon keresztül vagy az állásportálokon, facebookon, emailen keresztül, vagy telefonon. Ne felejtse el feltüntetni önéletrajzában az előző munkatapasztalatait és nyelvtudását.

Kérjük, küldje el önéletrajzát. Amennyiben nincs kidolgozva, akkor töltse ki a kérdőívet vagy csak küldje el telefonszámát, email címét. Az alapján, hogy milyen munka érdekelné segítünk kitölteni a szükséges adatokat. Ha nem betanított munkát szeretne, akkor több információra van szükségünk. Amennyiben raktáros vagy csomagolói munkára jelentkezik, akkor elég az alap adatok megadása.

Miután megkaptuk az adatait, felvesszük Önnel a kapcsolatot maximum 2 napon belül. Közösen átnézünk minden információt, és ha véglegesen úgy dönt, hogy jelentkezik az egyik munkaajánlatra, és megfelel a kritériumoknak, elkezdjük intézni a munkát.

A munkaadó előre leküldi a belépési időpontokat így Ön ki tudja választani azt az időpontot, amely Önnek a legjobban megfelel. Amennyiben Ön szakképzés nélküli munkát szeretne, akkor még azon a héten, két héten belül is kiutazhat. A szakképzést igénylő munka több időt vesz igénybe, ez eltarthat 2-6 hétig is.

Tudunk olyan munkát is biztosítani, ahol nem szükséges az angol vagy más idegen nyelv ismerete. Természetesen jobb, ha legalább az alapokat tudja, hogy könnyebben tájékozódjon külföldön. Néhány munkahely nem elérhető nyelvtudás nélkül. A motivált jelentkezők már pár hónapos intenzív nyelvoktatás után megtanulják az alap kommunikációt idegen nyelven és felvételt nyernek az állásra.

Természetesen vannak ilyen munkaajánlataink is, ha szeretne kiutazni ismerőseivel, ennek nincs semmilyen akadálya. A legképzettebb pozíciókra a munkáltató minden jelentkezőt az előírt képesítések és ismeretek alapján külön ítél meg. Amennyiben nem szeretne egyedül utazni, biztosan kapcsolatba tud lépni velünk, és mi értesítjük, hogy melyik ajánlat a legelőnyösebb az Ön számára.

A legtöbb esetben csoportokat szervezünk, akik heti rendszerességgel utaznak külföldre. Az új munkatársaival még Magyarországon kapcsolatba léphet. Segítünk a kiutazás megszervezésében és infomáljuk hogyan tud eljutni munkahelyére.

A munkaközvetítésért nem kell fizetni. A foglalkoztatási közvetítés állami és nem állami intézmények számára lehetséges a foglalkoztatási szolgáltatásokról szóló törvény 2. sz. 5/2004. sz. rendelet alapján. Ez a törvény meghatározza, hogy a munkaközvetítést díjazása (0 Euró) a jelentkező részéről.

A foglalkoztatási közvetítés szakaszában cégünk nem állami munkaügyi hivatalként viselkedik. Ami azt jelenti, hogy a munka elintézése után tájékoztatja Önt, hogy melyik napon és mikor érkezik a munkáltatóhoz. Tájékoztatást kap az országban betöltött pozíciójáról, fizetéséről, szerződésének időtartamáról, társadalombiztosításáról és egészségbiztosításáról. Ezen adatok megadásával a munkaügyi kirendeltség kötelezettsége Ön felé megszűnt.

A jelentkezőink viszont általában segítséget kérnek a relokációval is (a legolcsóbb repülőjegy kiválasztása, vagy fuvarintézés, szállás biztosítása, reptéri transzfer, egyéni biztosítás intézése, információk a biztosítókkal szembeni kötelességekről, vagy egyéni meghatározás szerinti információk szolgáltatása).

Az ilyen esetekben a társaságunk, mint tanácsadói iroda ilyen szolgáltatásokat a vállalkozói engedély alapján jutalom fejében nyújthat.

Mindazok, akik nem szeretnének gondokat a szállással, kiutazással kapcsolatban. Tanácsainkat azok veszik igénybe, akik szeretnek tapasztalatainkra hagyatkozni, és a külföldre indulás előtti utolsó napokat szeretnék magukra fordítani. Tanácsadást és info vonalat nyújtunk azoknak a jelentkezőknek, akik munkavégzésük során igénybe veszik szolgáltatásainkat.

Cégünk nem csak állásközvetítéssel foglalkozik. Tanácsadási, fordítási és egyéb szolgáltatásainkat olyan személyek is igénybe veszik, akiknek nem biztosítunk munkát.

Az Universal Consulting előnyben részesíti a személyes kapcsolatot, így mindig szívesen látjuk irodáinkban Trencsénben vagy Dunaszerdahelyen, ahol munkatársaink több éve állnak rendelkezésükre és válaszolni fognak minden kérdésre, hogy eloszlassák kétségeiket. Kérdezzen bátran a munkaajánlatainkról vagy akár a cég működéséről. Teljsekörű információkat nyújtunk, hogy megtudja hozni a legmegfelelőbb döntést.

Számunkra nagyon fontos a munkavállaló bizalma. Egyúttal nekünk is meg kell bizonyosodnunk, hogy a pályázónk megfontolt és megbízható alkalmazott lesz.

Mindig javasoljuk, hogy személyesen keresse fel a céget. Egy több éves múlttal rendelkező ügynökségnek bizalmat kell ébresztenie Önben, csak a UPSVaR-ral és más ellenőrző hatóságokkal szembeni kötelezettségei tekintetében. Abban az esetben, ha hibát találnának, a továbbiakban nem engedélyeznék tevékenységeinek elvégzését. Az aktuális közvetítők listáját a www.upsvar.sk oldalon tekintheti meg.

Ha az ügynökség tagja különböző egyesületeknek, vagy külföldi engedéllyel rendelkezik, ez is a komolyság jelzése. Az ilyen egyesületek tagjai szigorú ellenőrzés alatt állnak. Szervezetünk például megkapta a Trusted Company tanúsítványt is. Piacunkon azon kevés társaságok egyikeként a munkavállalók és jogaik védelmével foglalkozó egyesületek tagjai vagyunk. Tagjai vagyunk az ALP-nek, és birtokoljuk a brit GLA licencet és a holland KvK számot.

Az interneten található referenciák lehetnek teljesen objektívek, de lehet, hogy nem, különösen, ha névtelen fórumokról van szó. Ideálisabb a cég FB-ján megnézni a véleményeket, ahol az emberek nevükkel válalják a véleményüket. Ezzel egyidejűleg a társaságnak is lehetősége van reagálni ezekre a hozzászólásokra.

Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy lehetőségük van visszaigényelni a jövedelemadójukat, amelyet külföldi tartózkodásuk során befizettek. Így megkapják azt a pénzt, amelyre jogosultak. A Taxback.com-val együttműködve készítettünk egy különleges lehetőséget, hogyan kerülhet sor a leggyorsabban és legkönnyebben az adó-visszatérítésére. Az egész eljárás nagyon egyszerű.

Ha érdekelné egy ingyenes azonnali adó kiszámítás, vagy online regisztráció, elég a következő linkre kattintania:

http://www.universalconsulting-sk.lnk.taxback.com

Természetesen. Sok jelentkezőnk van, akik az irodánkat ajánlják a barátaiknak, családtagjaiknak, esetleg ismerőseiknek, és ők is bizalommal fordulnak hozzánk..

Egészségügyi biztosítása el lesz intézve külföldön. A biztosítás országonként változhat, különbség van ha magánorvost vagy állami kórházat keres fel. Minden esetben mielőtt kiutazna külföldre, irodánk részletes információt nyújt minden kötelezettségéről és jogairól az egészségbiztosítás tekintetében.

Partnereiket személyesen is ismerjük, és a legtöbbel már évek óta dolgozunk. Sajnos akadnak olyan esetek, amikor valamit gyorsan meg kell oldani, ezért szükséges, hogy felvegye velünk a kapcsolatot. Amennyiben úgy érzi, hogy konzultálni szeretne, lépjen kapcsolatba velünk és mi megtesszük a maximumot, hogy megoldjuk az Ön problémáját, hogy elégedett legyen. Jelentkezőink, akik igénybeveszik a kiegészítő szolgáltatásainkat ingyenes tanácsadást kapnak a kintlétük alatt.

Csak legális munkát biztosító munkáltatókkal dolgozunk. A regisztrációt megtudja egyszerűen oldani az irodánk és a munkáltató teljes támogatásával.

NEM TALÁLT VÁLASZT A KÉRDÉSÉRE?

Nekünk fontos, hogy a jelentkezőink bízzanak bennünk. Nekünk is bízni kell a jelentkezőkben, hogy megbízhatóak és jól dolgoznak. A kapcsolatnak és bizalomnak kölcsönösnek kell lennie.