A munkapiac folyamatosan változik.
Ezért folyamatosan reagálnunk kell a változásokra, és újítani. Amikor cégünk megkezdte toborzó tevékenységét, elég volt egy egyszerű és rövid újsághirdetést feladni és rengeteg új jelentkezőnk lett. Később a nyomtatott médiát váltották az állásportálok. Ma már ez sem elég. Sokkal kevesebb a reakció.
Elkezdtünk “facebookozni” és toborozni a közösségi hálón. Ez a jelenség nagyon interaktív, így az emberek azonnal tudják mi folyik nálunk és másutt. A reakciókat is nagyon gyorsan megkapjuk. Jókat is, és azokat is, amelyeket kevésbé szeretünk? Mint tudjuk, láthatónak lenni nagyon jó. Az emberek szeretnek írni, és sokszor kritizálnak is. Valamit valahol hallottak, tapasztaltak valami rosszat máshol, vagy csak rossz napjuk van és kritizálnak mindent és mindenkit.
Örömmel veszünk bármilyen reakciót, mert az emberek kifejezik véleményüket, amelyből mi is tanulhatunk. A vulgáris, rasszista, szexista és más sértő bejegyzések viszont zavarnak minket . Ezeket a hozzászóllásokat töröljük. Ez a mi oldalunk és bizonyos kampányokért, fizetünk is. Logikus, hogy nem szeretnénk és nem is fogjuk tolerálni, ha valaki kigúnyolja a más nemzetiségű, kevésbé képzett embereket. Ugyanakkor, az ilyen reakciók olyan emberektől származnak, akiknek nem volt semmilyen kapcsolatuk a cégünkel és nem személyes tapasztalat alaján ítélkeznek.
Szeretné valaki kifejezni véleményét a bejegyzéseinkel és munkaajánlatainkal kapcsolatban? Szuper! Örülünk neki?
Csak kövesse kérem a következő mottót “Élni és élni hagyni”.
Szép napot.
Lucia Henčelová, alapító és ügyvezető igazgató